blondehair.blogg.se

Grötfrukost

Publicerad 2015-06-28 09:58:48 i Allmänt, Mat/Recept,

Godmorgon!
Nu har jag precis ätit upp min frukost. I daglig ordning blev det fiber havregrynsgröt med kanel och nejlika kryddor, pink lady äpple samt lite mild naturell yoghurt (istället för mjölk). Jag vill att min gröt ska vara extremt fast/klibbig och vänder skålen varje dag upp och ner för att se så den är så klibbig att den inte rör sig haha. 
Jag och mamma ska till stallet i eftermiddag då vi ska ha stallmöte vid 16-tiden. Innan dess tänkte jag därför ta och tvätta lite sminkborstar, dammsuga mitt rum och se på en serie. Lugn morgon med andra ord, dock blir jag superstressad av att bara "chilla" på morgonen. Inte alls min grej.
 
Dagens frukost

Kommentarer

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-06-28 13:00:21

Gott det ser ut :)

Svar: Det var det också :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Helena

Publicerad 2015-06-28 13:30:54

Haha, jag är precis likadan ned min gröt! Inget gegg där inte 😍

Svar: Haha grymt 😍
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-28 18:36:53

Åh vad gott det ser ut! Var jättelängesedan jag själv åt gröt till frukost nu när jag tänker efter faktiskt. Det är ju väldigt gott och något man bör göra mer ofta egentligen! Hoppas du haft en fin dag i stallet vännen och att du mår bra! Stor kram <3

Svar: Mm, det är så gott! Jag brukar göra min i micron då går det så mycket snabbare och blir inte lika mycket disk dessutom 😜
Ja det var mysigt i stallet, hoppas din dag varit bra <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela