blondehair.blogg.se

Grattis Jens!

Publicerad 2015-06-06 14:47:00 i Allmänt,

Igår var jag ju på student hos min granne Jens, stort grattis! Vi är många grannar som har vuxit upp med varandra och haft mycket tillställningar tillsammans så det är alltid så härligt att ses. Igår var vi 11st mellan 18-22år som känt varandra sen vi gick på dagis. Trots att jag inte umgås med dom vanligtvis, men springer på dom ofta (då vi bor på samma gata haha) så blir det sån himla go stämning när vi alla är tillsammans.  Åt dock middag innan jag gick dit och sedan gick jag hem vid 10 för hunden var ensam och det blev askallt så då åt jag mitt kvällis samt såg på lite videos på datorn.
Jag hade en jättetrevlig kväll igår med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela