blondehair.blogg.se

Göteborg håller på att dränkas

Publicerad 2015-06-02 21:10:57 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll mina vänner!
Dagen har spenderat på jobbet, vilket inte gjort så mycket för att utomhus har det totalt VRÄKT ner hela dagen (samt blåst på tvären givetvis - det är ju västkusten vi snackar om). Det var extremt lite att göra men jag hade ändå det trevligt och hade nöjda kunder både på chatten, telefon och mail, nice. Pappa är på kickoff men jag hade tillgång till hans bil vilket var väldigt skönt. Åkte raka vägen hem efter jobbet där mamma hade fixat klart maten (jag lägger ju dock upp själv..), åt och sedan åkte vi till stallet. Mamma var snäll och fixade allt medan jag tog min glada ponny (ironi, det ösregna ju) på en promenad. Jag såg helt seriöst ut som en tvättbjörn när jag kom tillbaka med mascara runt hela ögonen samt blöt in till själen typ. Tänkte fixa iordning ett par tidsinställda inlägg inför morgondagen nu innan det är kvällsmat och yatzytime. 
 
Jag tror ju, som jag tidigare sagt, att om man fokuserar på de positiva sakerna i livet mår man bättre, så här kommer, Dagens 3 ljusglimtar:
* Det var kul på jobbet idag fastän det var lite att göra. Hade chatten under förmiddagen, gjorde många winback trots få samtal samt grymma kollegor. 
* Åt min favorit middag, kyckling med klyftpotatis, morötter, kvarg och kokosmjölk. Så himla gott!
* Trots ösregn och massa blåst var det väldigt skönt med en liten promenad och en podd i öronen. Trots att dom andra i stallet tyckte jag var galen som inte red i manegen en dag som denna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela