blondehair.blogg.se

Godaste parfymerna

Publicerad 2015-06-29 09:37:00 i Allmänt,

Dolce & Gabbanas - the one. Jag skojar inte, den godaste parfymen jag någonsin testat. Helt makalöst.  Denna kommer garanterat vara min signaturdoft i framtiden (just nu snor jag mammas, flaska nr 2). 
Marc Jacobs - Honey. Så himla fräsch doft, perfekt nu på sommaren. 
 
När jag var yngre hade jag bland annat Juicy Coturures - Viva la juicy, som var fantastisk god.
YSLs - Black Opium sägs även vara supergod. Jag har bara hunnit dofta på den en millisekund och då var den riktigt nice. Ska ta och testa den lite nogrannare när jag är i stan nästa gång.
 
Har ni några favorit parfymer att dela med er av?

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-29 14:22:12

Åh alltså jag totalälskar parfymer och kan bara inte få nog utav dom haha! Har flera stycken hemma (använder dock inte alla på samma gång såklart haha) och man kan helt enkelt inte ha för många parfymer! Har dock ingen av dom du tipsar om ovan men ska kika in dom då det lät riktigt spännande! Kramar till dig <3

Svar: Mm, visst är parfymer så härligt. Har också flera olika som jag varierar mellan, till olika tillfällen och humör. Du borde verkligen testa iallafall D&G, den är makalös! Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela