blondehair.blogg.se

Glad Midsommar

Publicerad 2015-06-19 08:47:00 i Allmänt,

Idag är det midsommar, jag hoppas verkligen på sol men man ska inte hoppas för mycket. Nu på morgonen är jag och mamma i stallet. Jag har velat göra en photoshoot i klänning och midsommarkrans med Nobless nu i många år så nu är det dags, min 7e midsommar med henne haha. Vid 12-tiden kommer mormor o morfar & farmor o farfar på midsommarlunch. Ikväll ska jag och mina föräldrar ut på restaurang, så mysigt. Om vädret är fint tänkte vi kolla på lite midsommarfirande i Slottskogen först. Är faktiskt inte alls sugen på att festa iår. Förra året var jag på Tjörn (ön där vi har land) och åkte runt på ett par fester till olika vänner (då var jag nykter, ana..). Året innan var jag på Linns sommarställe och sedan på marstrand. Jag vaknade bakis i några killars båt haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela