blondehair.blogg.se

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2015-06-15 14:33:40

Fint! :)

Svar: Tack så mycket :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-15 18:18:18

Så otroligt fin outfit kära du <3 Så somrigt och fint och med färger som jag totalälskar. Gillar verkligen att klä mig i ljusa färger av någon underlig anledning haha? Har ingen aning om varför men älskar att bära ljusa kläder till vardags! Hoppas du mår bra idag min fina och att din vecka börjat på bästa möjliga sätt. Stor kram till dig <3

Svar: Tack så mycket fina du <3 jag tror att det känns mer sommar när man klär sig ljust och man bara älskar ju sommaren haha så jag känner igen mig :)
Ja dagen har börjat bra, nu är jag påväg till stallet. Hoppas din vecka börjat bra <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela