blondehair.blogg.se

Födelsedagsfirande

Publicerad 2015-06-27 22:51:57 i Allmänt, Outfits,

Hej!
Förlåt för kass uppdatering idag, men jag har verkligen haft fullt upp. Jag började dagen med stallhäng och ridning  på en äng vilket var mysigt. Efter det skyndade jag mig hem och sedan åkte jag och min bror in till stran. Mysigt med kvalitéts tid med brorsan och vi gick runt i lite butiker och han fick med sig en snygg Ralph Lauren skjorta, han tänkte köra på ett säkert kort men han har ju massor med skjortor från RL i "säkra färger" så han tog en hallonröd som jag röstade för som var mer casual. Passar hans bruna hårfärg perfekt. Jag mötte sedan upp mamma för att handla mat och kom hem vid halv 5. Halv 6 skulle jag åka till Maria så det var bara att äta mellis snabbt och fixa iordning mig innan jag åkte igen. Jag spenderade flera timmar att fira Maria och det var supermysigt. Kul att träffa saknade personer igen. Kom hem för en liten stund sen då dom andra skulle ut (var nykter och körde). Så nu blir det kvällsmat!
Såhär såg jag ut idag;
// Blus - Michael Kors // Kjol -  Twist & Tango //

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-28 09:54:30

Du ska absolut inte behöva be om ursäkt för att bloggen inte varit så uppdaterad som den brukar vara. Ibland har man helt enkelt inte tid och det är mer än okej! Man ska blogga när man har lust och tillfälle och inte behöva känna en inre press att man måste blogga!

Det låter som du haft en superhärlig dag och det glädjer mig verkligen! Så himla fin outfit du hade igår också! Riktigt somrig och fin :)

Hoppas du mår toppen idag och får en underbar söndag i det vackra vädret. Du är mer än värd det! Stor kram <3

Svar: Det har du rätt i :) Tack så mycket, ja man får försöka klä sig somrigt, vad skönt att vädret är bra hos dig. I göteborg är det regn dessvärre, men dagen blir nog bra ändå. Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela