blondehair.blogg.se

Fantastisk fin dag

Publicerad 2015-06-09 20:32:02 i Allmänt, Dagens 3 +,

Solen har verkligen strålat idag, och det är sjukt hur mycket bättre jag mår när vädret är bra. När det är grönt ute och klarblå himmel blir jag motiverad på allt. Efter jobbet (som inte gick lika snabbt idag tyvärr) åkte jag och mamma direkt till stallet. Jag mockade och fixade fodret osv medan mamma tvättade och borstade henne sedan gick vi ut och gick en riktigt fin men jobbig runda. Vi hade det väldigt mysigt och mamma tog även några bilder. Förtillfället ser jag på Lyxfällan, tycker det programmet är så intressant. Dock kryper det i hela kroppen när jag ser sånt för jag har ju kontrollbehov och är grymt ekonomisk och taktisk när det gäller det.
Imorgon är jag ju ledig från jobbet. Kommer spendera förmiddagen i stallet som vanligt innan jag ska åka och shoppa lite och sedan till sjukhuset och vägas samt ta prover osv i vanlig ordning. Hoppas verkligen på att vågen visar några hekton uppåt imorgon..
Här kommer dagens 3 + 
* Jag fick tandläkartid (dock om en dryg månad), men då jag egentligen har kallelse i februari ville dom egentligen inte ge mig tid men då jag känner min tandhygienist gick det bra. Nu ska min fula tandsten bort!
* Vädret. Sverige börjar leverera. Åt till och med lunchen utomhus på jobbet samt delar av middagen ute (frös så gick in haha..)
* Bilderna mamma tog idag tyckte jag var härliga, här kommer dom:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela