blondehair.blogg.se

Det känns som långhelg

Publicerad 2015-06-11 21:44:00 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej!
I vanlig ordning sitter jag nu i soffan och fixar lite blogginlägg för dagen efter en jobbdag och stallkväll och snart är det dags för kvällsmat. Hade rödservice idag på Nobless vilket gjorde att allt var fixat och jag hade bara ridningen kvar. Vi red ut ner till kossorna och busade. Hon var superpigg och solen strålade, då känner man sig fri ett litet, litet tag. Imorgon ska jag faktiskt inte till kontoret. Men jobbar hemifrån mellan 14-22 så det blir allt jobb ändå. Ska dock börja dagen med ett samtal på sjukhuset klockan 8. Min behandlare tyckte visst jag behövde två möten denna veckan.. dock är det ju ingen vägning eller så imon så det är skönt (lär ju inte ha hänt något på 1,5 dag..). Direkt efter det ska jag raka vägen till stallet för att rida och fixa allt. Så det lär inte bli någon lugn morgon ändå för mig. Men eftersom jag gillar att gå upp tidigt och vara igång så gör det mig inget.
Här kommer dagens 3 +
* Det har känts som fredag hela dagen idag, alltid en go känsla.
* Hannah & Amandas podcast. Har lyssnat på den i flera år och lyssnar alltid på podcasts när jag rider ut. Deras är nog den bästa på marknaden enligt min åsikt. Man får alltid motivation, skratt, tankar och energi.
* Mitt ridpass ikväll, jag var så glad när jag satt på min prinsessas rygg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela