blondehair.blogg.se

Chattvärd

Publicerad 2015-06-07 11:27:43 i Allmänt,

God förmiddag!
Förtillfället sitter jag i soffan och jobbar. Idag jobbar jag hemifrån 9-15, men än sålänge har passet sprungit iväg så det är nice. Igår gjorde jag lite ärenden på förmiddagen, sedan var jag i stallet och på kvällen kom Linda hit (samt våra grannar) och åt middag. Det var en väldigt mysig kväll med andra ord! 
När jag jobbat klart ska jag och mamma åka till stallet. Jag tänkte rida ut och busa på en äng jag bara ridit på en gång tidigare och att mamma fotar. Så då kommer det antagligen bli massa kul bilder haha. Till middag blir det även något jag aldrig ätit tidigare så det blir en utmaning, som jag kommer visa er. Ska även äta risifrutti till mellis som jag inte ätit sedan någon vecka efter min inläggning. Men det känns bra. Jag är taggad på livet!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela