blondehair.blogg.se

Blandad dag

Publicerad 2015-06-24 21:29:20 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej igen!
Min dag var varit väldigt blandad. Jag började i stallet iallafall där jag red ut på en härlig men kylig uteritt i skogen medan jag lyssnade på min favorit podcast, Fredagspodden. Ponnyn var iallafall pigg och tyckte livet var härligt och det gör mig så glad. Efter det tog jag det lugnt några timmar, åt lunch och såg på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars innan jag åkte och plockade upp mamma för ett läkarbesök. Det var ett blandat besök men jag gillar mina behandlare så himla mycket och dom är så bra att prata med så det blir alltid bra samtal. Vi svängde förbi allum på hemvägen (okej, det är en stor omväg..) och jag köpte lite smink samt hårprodukter. Middagen blev jobbig med ångesten från jag vet inte vad och den har lagt sig lite nu så då är det väl dags för kvällsmat.
Här kommer dagens 3 +
* Shopping gör mig alltid lite gladare och piggade upp även denna dagen.
* Mitt samtal idag, jag är så tacksam för mina grymma behandlare. 
* Jag löste min middag, trots ångest. Mitt monster ska bort, i höst ska jag kunna plugga, jobba, resa, festa och rida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela