blondehair.blogg.se

Visste ni att..

Publicerad 2015-07-27 09:37:00 i Allmänt,

I våras, någon månad efter jag blivit utskriven, var jag med i en "Miss Universe" kvaltävling haha. Inte för att jag trodde att jag hade någon chans över huvudtaget, utan för att jag då ville inse att jag inte var så stor som min hjärna sa. Det var på en nattklubb inne i stan (score efter att inte ha gått i klackar på massor med månader haha). Man gjorde några olika moment och ett var faktiskt att gå på en fullsatt scen i bikini (och massor med killar som fotade givetvis). Det var en en kul upplevelse iallafall och jag är faktiskt nöjd att jag vågade ställa upp. Min snälla bästis Linda var med som stöd också, bästa. En tjej i stallet, Julia, vann dessutom Göteborgs deltävlingen (hade inte träffat henne då utan såg henne någon månad senare först i stallet) och var uppe i Stockholm förra helgen och tävlade.
 
Jag och några av tjejerna som tävlade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela