blondehair.blogg.se

Utvärdering av geleyeliner

Publicerad 2015-07-28 17:05:52 i Allmänt, Smink,

Förra veckan fick jag ju hem min Bobbi Brown geleyeliner och pensel. Har testat den två gånger lite snabbt och är jättenöjd. Linjerna blir jämna och det kladdar inget. Det är faktiskt första gången jag använder geleyeliner (som ni vet har jag inte varit ett fan av eyeliner på mig själv) men blev verkligen fast i denna.  Ända nackdelen är att jag tycker den ser mer svart ut en mörkbrun, som den faktiskt är. Men jag rekommenderar detta sett varmt och ger det 4/5 (färgen är det som drar ner den). Jag kommer lätt att köpa hem några fler nyanser och även någon extra pensel. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Profilbloggare

Publicerad 2015-07-31 14:10:02

Skulle rekommendera att du gör en tunnare eyelinerlinje då du har så smalt lock. Annars försvinner hela ögat, eventuellt bara en eyelinervinge med fransmarkering :* Vill du satsa på att bli mua så kommer du aldrig ha för mkt penslar, så kör på! Jag har exempelvis 6 sneda ögonbryn och eyeliner penslar (använder sned pensel för eyeliner), men känns ändå ofta som att jag har för lite :(

Sv: Man får inte glömma bort att ställa upp för sig själv, hälsan är det viktigaste och ömtåligaste man har :) Kram!

Svar: Tusen tack för tipset! Håller med om att mitt öga försvinner, ska testa med en mindre pensel. Ja, penslar behövs verkligen :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela