blondehair.blogg.se

Utmaning delux

Publicerad 2015-07-29 20:09:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

Idag mina vänner, så åt jag till mellis... en Delicatoboll! Jag har nog inte ätit ett rikigt ordentligt sötfika sedan jag skrevs ut från avdelningen i januari. Mitt sockersug är totalt borta och jag har ignet sådär sug efter varken godis, chips, glass eller liknande. Den ändå sötgrejen jag ibland kan vara sugen på är kokosboll. Det är nog det absolut godaste fikat jag vet. Jag vill kunna klara av att fika med vänner på stan osv. som jag gjorde så mycket förut, och innan åt jag alltid kokosboll just för att det är så himla gott. Det är det fikat jag vill "kunna äta" så det känns bra. Jag och Nathalie spelade yatzy medan vi åt mellis och snackade mycket. Dessutom hade jag ju räknat med detta melliset så ångesten är faktiskt inte alls särskilt stor. Kan säga att jag hade mer ångest innan en efter. Så himla skönt, och jag trotsat jantelagen och min anorexi och säger att jag är stolt över mig själv!
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2015-07-30 05:51:44

Så himla bra jobbat! Stor kram.

Svar: Tack så mycket :) Kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela