blondehair.blogg.se

Svensk sommar..

Publicerad 2015-07-08 21:15:01 i Allmänt,

Hej i kylan!
Vinden och regnet har avlöst varandra idag och Sverige har visat sig från sin vanliga sida. Ibland önskar jag verkligen att jag bodde i ett varmare land. Jag gillar dock kylan på vintern trots att jag är världens mest lättfrusna person så att bo i Paris eller New York som har värme på sommaren och lite kallare på vintern hade varit perfekt. Dessutom är det ju grymma modeständer. Har dock aldrig varit i Paris men skulle så gärna vilja åka dit igen. NY Är nog min favoritstad, så himla mycket jag. 
 
Dagen har iallafall varit rätt bra, och väldigt spännande. Här kommer dagens höjdpunkter;
* Red dressyr i manegen idag igen och det kändes verkligen att jag red igenom henne igår för hon var jättefin idag!
* Mamma, pappa och jag var och gjorde en väldigt spännande sak som kan ge stora konsekvenser för vår framtid. Vi får se och hoppas på det mesta *exited*.
* Hämtade ut ett paket med ett innehåll jag velat ha jättelänge. Ska bli så kul att testa det, vad paketet innehöll visar jag imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela