blondehair.blogg.se

Superglad hund

Publicerad 2015-07-21 15:32:53 i Allmänt,

Vaknade av att regnet smattrade mot mina fönster idag, men just idag kände jag att det inte gjorde något. Åt lite frukost och bytte om och sedan åkte jag till stallet. Vi har ju manege vilket är en livsräddare i dessa dagar, så red ett drssyrpass i manegen vilket gick ganska så bra. När jag kom hem var hunden så himla glad. Hon bara skällde (glatt) och sprang runt som en dåre till jag lekte massor med henne. Hon hoppade upp och ner och var helt till sig. Det gjorde mig så himla glad då hon börjat bli stel och gammal men idag kändes hon som när hon vat liten. Operationen när hon tog bort livmodern för några månader sedan var verkligen bra och jag är så glad att den gjordes då hon blivit helt frisk sedan dess.
Nu sitter jag och försöker äta mitt keso mellis så snabbt som möjligt. Ska byta om sedan och rasta hunden en snabbis innan jag sja åka och plocka upp mamma. Vi ska iväg och shoppa och äta middag ute. Det ska bli jättemysigt och har därför min dag inte störts av det dåliga vädret. Hoppas eran tisdag är fin så hörs vi senare!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2015-07-23 19:04:48

Men gud vilken gullig hund! Superfin blogg också! :)

Svar: Visst är hon söt, tack så mycket :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela