blondehair.blogg.se

Super härliga dagar

Publicerad 2015-07-01 21:53:14 i Allmänt,

Godkväll!
Jag har haft två superhärliga dagar. Gårdags eftermiddag spenderades ju med Linnsan och därefter hemma hos min farbror med delar utav släkten, mysigt. 
Idag har solen verkligen strålat och jag har inte haft några jättemåsten. Jag organiserade förrådet lite och fick 300spänn för det haha, klagar inte. Sedan har jag sett på lite sminkvideosar, solade för första gången i år samt spenderat eftermiddag/kvällen i stallet. I stallet fick vi till några jättehärliga bilder som kommer upp imorgon och till middag blev det dessutom grillat. Kvar på dagen står det endast kvällsmat och lite slappande. Idag har det verkligen kännts som sommarlov som man hade när man var liten. Nostalgi på hög nivå.
Morgondagen kommer bland annat att bestå uyav två stallbesök, vägning o samtal på sjukhuset samt nagelfix på salong. Men givetvis kommer det massa uppdatering under dagen!

Föresten, tänk att det redan är juli, halva året har gått. Jag skrev ett dokument när jag var inlagd som ligger på mitt skrivbord och heter "mål 2015". Har uppnått delar/endel av dom och är pågång så det känns lovade.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll, och kom ihåg vi alla är limited edition!

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-01 22:28:56

Åh gud vad härligt att läsa att du haft en strålande dag vännen och att du känt dig glad och stark! Det glädjer mig och jag hoppas du har flera såna här bra dagar framför dig då du är värd det allra bästa <3

Ser fram emot att ta del utav dina bilder imorgon också från ridturen hihi! Blir alltid så glad av dom bilderna då man ser hur lycklig både du och hästen är när ni är tillsammans! Hoppas du får en fortsatt fin kväll och att du sover gott :)

Tusen kramar till dig <3

Svar: Ja, allt blir så mycket lättare när man är glad :)
Hihi tack, du är för underbar! Sov gott du också, massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela