blondehair.blogg.se

Stallbesöket igår

Publicerad 2015-07-02 09:12:00 i Allmänt, Hästar,

Igår red jag ett svettigt pass i paddocken vilket gick ganska bra. Därefter gick jag 10m ut ur paddocken och galopperade några gånger på travbanan. Hur lyxigt att ha en perfekt gräs galoppbana (och grus på andra sidan) precis utanför paddocken?! Drömmen är det och både jag och ponnyn tyckte det var kul att få galoppera ute i slutet av passet. 

 
 
 
 
 
Eftersom det var väldigt varmt ute fick Nobless en dusch efter ridpasset och hon tyckte det var SÅ skönt, se och njut!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-02 12:30:06

Åh så underbart det ser ut som ni hade det! Skönt att få rida och bara känna lycka och frihet <3 Precis så som det ska vara! Skönt att Nobless fick sig en liten dusch efteråt också då jag kan tänka mig hur varmt det måste ha varit! Ser riktigt skönt ut med denna svalkningen hihi! Här hemma är det jättevarmt idag (tror det är varmaste dagen i år) såå härligt! Så ska ut i solen om ett tag och sola tänkte jag! :)

Hoppas du mår fint idag vännen och att vägningen nu klockan 13 går bra! Håller tummarna <3

Tusen kramar till dig <3

Svar: Ja, det är så skönt och sån himla frihetskänsla. Det är då jag verkligen inser att det är det som är livet 😍 här har vi nog också årets varmaste dag idag, går i bara klänning och njuter 😎 tack, massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-07-02 12:42:18

Vad härligt det ser ut :)

Svar: Tack, det var det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Helena

Publicerad 2015-07-02 16:35:25

Så himla fin häst du har 😍

Svar: Hihi tack, visst är hon söt :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela