blondehair.blogg.se

Spa igår

Publicerad 2015-07-14 09:08:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Förtillfället ligger jag i min säng på landet och bloggar. Igår var en väldigt blandad dag. Tog det först lugnt hemma, sedan åkte jag till stallet och promenerade Nobless. Därefter åkte jag dirket till landet och därifrån till Stenungsbaden Yacht Club. Igår tog vi inte några behandlingar utan endast badade i varma pooler och bastade, men det var mysigt. Efter några timmar i spat fixade vi oss och åt middag där. Problemet då blev att jag beställde en sommarsallad, den innehöll kanske 100kcal max.. galet. Så fick komplettera med en liten liten bit bröd och en questbar sedan vilket var jobbigt. Men löste det iallafall och känner mig motiverad idag!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela