blondehair.blogg.se

Snäll syster

Publicerad 2015-07-10 22:08:28 i Allmänt,

Godkväll!
Sitter och skissat på lite smink nödvändigheter förtillfället och för en liten stund sen kom jag hem efter att ha kört min bror till ett förkrök. Har haft sån himla ångest idag (tror det är p.g.a. att jag varit rastlös) så det var lite skönt att köra bil med hög musik. Det lär dock inte vara lika skönt att hämta han inatt vid 3-4 tiden, men vad gör man inte för sin bror när bussarna inte går haha. Nu tänkte jag iallafall fixa kvällsmat och se på revenge. Hoppas på att ångesten dämpas och att jag sover bra. Vill bara påpeka att jag inte har varit ute och rört på mig extra som jag tänkt samt ätit allt enligt plan. Den här sjukdomen är jobbig, men jag ska övervinna monstret! Ända möjligheten att göra det är att gå emot tankarna, hur hårda dom än är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela