blondehair.blogg.se

Sjukhustid

Publicerad 2015-07-30 08:50:25 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag började precis att äta min frukost, sen som alltid, och ska om en kvart syra bilen mot sjukhuset. Det är vägning och tryck/pulstagning som vanligt som står på schemat. Jag har ätit på bra denna veckan så vågen borde vara uppåt tycker jag verkligen. Hoppas på det för jag vill känna att jag är på rätt väg. Idag är jag ledig vilket är skönt, jag hoppas att ett paket som jag beställt kommit (ser ut så när jag spårar det men har inte fått ett sms än) men hoppas kunna hämta ut det sedan och så ska stallet fixas såklart. Får se om jag träffat någon kompis i eftermiddag eller om jag bara tar det lugnt, just nu lockar det väldigt mycket hehe.
Nu måste jag skynda mig, håll tummarna för mig så uppdaterar jag senare!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-07-30 19:57:17

Hoppas det gick bra på sjukhuset! Och hoppas du har en bra ledig dag! Jag är så imponerad av din envishet och målmedvetenhet. Du kommer komma precis dit du vill ❤️ Kram!

Svar: Det gick bra, tack så mycket ❤️
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela