blondehair.blogg.se

Seglarkrogen i Långedrag

Publicerad 2015-07-20 09:53:00 i Allmänt, Outfits,

Igår var vi ute i Långedrag och åt middag. Jag har varit sugen på att utmana mig med en räkmacka och igår gjorde jag slag i saken. Åt kanske 2/3 av den stora mackan med massor med räkor, ägg och grönsaker på då tyckte ändå det var bra gjort av mig, och det var väldigt gott. Vi hade iallafall väldigt mysigt och jag tyckte det varr en lyckad kväll. Vi kommer nog åka tillbaka dit någon dag när det är bättre väder så man kan sitta ute på den fina balkongen.
 
 
 
// Tröja - Gant // Skjorta - Ralph Lauren // Kjol - Armani Exchange // 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-20 16:23:12

Åh gud så smaskigt med räkmacka! Tycker verkligen du gjorde helt rätt i att utmana dig med det och unna dig något du verkligen gillar. Att ge ana en match som du vann och bara inse att du klarar mer än du först trodde! Så starkt jobbat kära du! :) Är så stolt över dig! Själv så var det ett tag sedan jag åt räkmacka nu så det är minsann på tiden att göra det igen! Tusen kramar till dig <3

Svar: Mm, det var så gott! Ja eller hur, utmanar man sig inte blir man aldrig frisk. Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela