blondehair.blogg.se

Positiv dag

Publicerad 2015-07-22 20:54:54 i Allmänt, Dagens 3 +,

Min dag har varit väldigt bra och lugn, vilket varit skönt. Imon börjar en veckas konstant jobb, dock är det ju hemifrån och främst kvällar så det blir bra, ob dessutom. Stallet ska ju givetvis avkaras varje dag och sedan hoppas jag få lite kvalitetstid med lite vänner. Men kommer såklart uppdatera mycket med färska bilder som vanligt. 
Här kommer dagens tre höjdpunkter iallafall;
* Vågen var uppåt idag vilket var väldigt bra, mitt slit denna veckan har lönat sig och mer ska jag kriga, den saker är glasklar!
* Fick min lönespecifikation idag, jobbade visst väldigt mycket i juni hehe, vääärt.
* Jag internetshoppade lite, alltid kul och dessutom en (två) sminkrelaterade saker som jag tittat på länge men aldrig fått tummen ur att köpa. Älskar dessutom att beställa från kicks hemsida då man får 15%, alltid uppskattat!
 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-07-22 23:57:41

Du är grym! Heja!!! ❤️

Svar: Taaack 👊❤️
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela