blondehair.blogg.se

Nobless 17år

Publicerad 2015-07-11 09:43:00 i Allmänt, Hästar,

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Nobless födelsedag, HURRA HURRA HURRA!
 
Tänk att hon redan fyller 17år, nu börjar hon ju bli lite smågammal haha. När jag köpte henne var hon 10,5år och jag minns vilken perfekt ålder jag tyckte att det var för då var hon ung men inte för ung. Våra år tillsammans har varit en riktig berg- och dalbana. Periodvis har vi båda varit svårt sjuka och nära på att dö, medan vi i perioder har tränat, tävlat och bara levt livet. Jag är så otroligt tacksam att jag har henne, hon får mig verkligen att må bättre och att få galoppera ute i skogen utan krav på varken henne eller mig är det bästa jag vet. Frihetskänsla delux!
 




 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-07-11 21:46:13

Sv: Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela