blondehair.blogg.se

Mysig eftermiddag

Publicerad 2015-07-21 21:59:00 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll!
Jag och mamma hade en väldigt mysig eftermiddag/kväll på Frölunda Torg. Vi fick till några riktiga fynd så jag är nöjd på den fronten också. Middagen blev dock en kycklingsallad med bröd, men fick i mig ananas som är en fearfood samt ett pommes av mamma hehe. Ett är iallafall fler än noll. Imorgon har jag vägning på morgonen. Men har ändå ätit allt jag ska väldigt bra denna veckan så är rätt säker på att vågen ska vara uppåt. Det är ju ett steg i rätt riktning så hoppas verkligen på det. Jag hoppas att det syns på vågen att jag slitit som ett djur med andra ord. På tala om mat igen haha, nu är det dags för kvällsmat och mellis. 
Här kommer dagens 3+
* Min stallförmiddag var mysig och ponnyn gick bra. Tacksam för att vi har ridhus.
* Förut på eftermiddagen fick jag ett wakeupcall hur mycket jag ska vara glad för. Så mycket är faktiskt som jag vill, eller jag kan skapa det. Det ligger precis framför mina fötter. Möjligheter utan dess like.
* Mammas och min kväll tillsammans. Kvalitetstid med bästa mamma och shopping. Två saker som jag älskar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela