blondehair.blogg.se

Mot Köpenhamn

Publicerad 2015-07-03 10:45:00 i Allmänt, Köpenhamn 2015,

Om allt gått som planerat sitter nu hela familjen i bilen påväg mot Köpenhamn. Vi ska utforska staden fram till söndag och planerna hittills är shopping på Illum (som NK om vi förstått det rätt) samt ett besök på Tivoli. Jag har inte varit i Köpenhamn sen jag var liten så det ska bli jättekul. Väldigt utmanande med massa restaurangbesök och hotellfrukost men jag är taggad. Givetvis har jag med mig både systemkameran och min Macbook och kommer uppdatera massor under helgens gång. 
Har ni några förslag på ställen/restauranger man inte får missa får ni gärna tipsa!
 
Har inte varit på Tivoli sen jag var liten, men det ser så himla fint ut, och dessutom roligt så härifrån kommer det komma massor med bilder, det kan jag lova!

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-03 12:28:13

Men gud vad roligt med ett besök till Danmark och Köpenhamn! Varje gång vi är nere hos släkten i Skåne så brukar vi åka över till Danmark då det blivit lite utav en tradition kan man säga och då besöker vi också givetvis tivolit hihi! Tycker det är så mysigt med stämningen och alla karuseller som finns där. Samt doften av sockervadd och pop-corn! Hoppas ni får det underbart därnere och att anorexin håller sig i schack och inte förstör resan för er <3

När vi var där nere för ett par år sedan så besökte vi bland annat deras vaxmuseum (typ som madame touseau fast i mindre tappning) vet dock inte om dom lagt ner det? Men annars rekommenderar jag er att besöka det stället då det är kul att se vaxdockorna och dom olika stationerna med kändisar dom gjort i vax! Stor kram och massa styrka till dig <3

Svar: Ja det ska bli jättekul, ska göra allt för att försöka hålla anorexin i chack, vill kunna njuta av denna semester :) åh, tack för tipset!
Kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela