blondehair.blogg.se

Matkoma och kungligt

Publicerad 2015-07-14 21:42:00 i Allmänt,

Hejsan!
Sitter förtillfället med världens matkoma efter en sen middag medan jag ser på "Grattis konrprinsessan!". Är en royalist och gillar främst våra fina prinsessor. Jag kom inte hem från stallet förän vid halv 8 och innan dess mötte jag upp Eva på stan och åt mellis samt gick lite i butiker. Riktigt kul att träffa Eva, vi har inte setts på ca 1,5 månad så det var verkligen dags! Tiden flyger ju iväg. Blev lite inköp på stan också vilket alltid är trevligt. Var helt matt och uttorkad när jag kom till stallet men med lite vilja genomförde jag så snyggt (i träningsbyxor och ridstövlar haha) ett dressyrpass som gick ganska så bra. Avslutade med att galoppera några gånger på travbanan, härligt sa både jag och ponnyn.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till sjukhuset för vägning, sedan ska jag till tandläkaren. Har fått superful tandsten på några undertänder, jättekonstigt. Egentligen hade jag inte tid förrän om ett år, men våra grannar är nära vänner med min tandhygienist så vi har träffat henne endel privat så hon löste en tid till mig. Väldigt tacksam för det. Tänkte även göra en sminkning imorgon också och självklart ska stallet fixas och hästen motioneras. Men innan det har jag en välbehövlig natt med sömn framför mig och även ett kvällsmat som jag ska försöka hitta plats för någonstans i min supermätta mage.
 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-14 21:59:03

Åh usch vad jobbigt med matkoma. Själv så tycker jag det är så obehagligt när man väl får det men tack o lov så lägger det ju sig efter ett tag så man kan andas igen. Skönt att skingra tankarna med att se på Kronprinsessans firande samtidigt! Sitter själv och ser på det nu jag också på hotellet i Karlstad innan jag ska sova. Imorgon fortsätter nämligen resan mot Norge med blandade känslor. Så himla typiskt bara att min tå skulle bli bruten!? Hoppas dock den läker snabbt!

Mysigt att du fick träffa Eva och uträttat en del ärenden. Alltid mysigt att göra saker tillsammans och umgås med någon man inte träffat på ett tag. Hoppas du får en fortsatt fin kväll och att det går bra på vägningen imorgon. Håller mina tummar och tår att det går bra för dig vännen. Tusen kramar till dig <3

Svar: Eller hur, nu börjar den lägga sig lite så snart ska jag äta igen 😂 så himla typiskt med din tå men jag önskar dig en grym resa <3 massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela