blondehair.blogg.se

Många to do´s

Publicerad 2015-07-15 21:44:45 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej på er!
Min dag idag har gått åt av att beta av en lång lista med massor med to do´s. Jag är klar för dagen med den nu och det känns bra att få gjort små saker som jag glömmer av annars. Skriver jag upp det i min "Wunderlist app" gör jag alltid allting direkt. Jag älskar att bocka av saker och ha ett strukturerat liv. Dagen har faktiskt varit väldigt bra, förutom mitt besök på östra. Jag förstår inte, jag har ätit mycket mer denna veckan, inte fuskat och inte rört mig ovanligt mycket. Därför blev jag chockad idag över vågens resultat, liksom A blev. Min metabolism har antagligen ökats på ännu mer, lösningen på det är dock bara att äta vilket jag snart ska göra igen haha. Imorgon börjar jag äntligen jobba igen haha. Dessutom jobbar jag hela juli hemifrån, den lyxen är ofattbar. Älskar verkligen mitt jobb, särskilt när man jobbar på obekväma tider, då tickar ju obn på hehe. Men innan jag börjar jobba ska jag givetvis till stallet. Ska nog ta det lugnt imorgon och bara köra lite frihetsdressyr tänkte jag. Eftersom både jag och Nobless måste gå upp i vikt så måste jag tillåta oss lite fler lugnare dagar. Det hjälper ju oss bara försöker jag påminna mig själv.
Här kommer dagens 3+
* Jag var och tog bort min tandsten idag vilket blev jättebra. Ett komplex mindre, tackar för det!
* En stor förändrande deal har till 99% gått igenom, men mer om det in the future..
* Att jag har städat (tvättat kläder + sminkborstar, tömt diskmaskinen, dammsugit m.m.). Jag har alltid ordning och reda runt omkring mig men fin justeringarna är skönt att få fixat haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela