blondehair.blogg.se

Lugn fredag

Publicerad 2015-07-10 14:00:32 i Allmänt,

Idag blir verkligen en lugn fredag. Spenderade dock hela förmiddagen i stallet med fix och ridning innan jag åkte och lämnade mormor o morfars bil. Dom bor ju bara 10 minuter från oss med buss så åkte bussen hem och efter det blev det lunch och serietittande. Jag har faktiskt inga som helst planer mer idag mer än att bara ta det lugnt, vilket både är väldigt skönt men samtidigt stressande. Imorgon däremot ska jag tidigt till stallet och sedan åker jag, brorsan, Linda och mormor o morfar till landet. Mina föräldrar har varit där uppe i några dagar nu och mina mostrar kommer även dit på grillning imorgon. Så det kommer att bli jättemysigt. Dessutom ska vädret vara något bättre enligt prognosen så packar med mig bikinin och kanske tar mig ett dopp. Jag är väldigt lättfrusen men samtidigt tävlingsmänniska/envis så badar dom andra kan jag ju kanske inte vara sämre. Iallafall inte när det gäller att hoppa från badtorn m.m. Givetvis ska man hoppa från högsta haha. Vid landet precis har vi bara brygga men någon kilometer bort är det en mycket större badbrygga med hopptorn osv. Dock blåster det ju jättemycket idag så är inte så pepp på att bada atm.
 
På landet för 2 år sedan, här med hjärnspöken men innan jag gick ner i vikt...

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-10 18:49:16

Vad skönt med en dag som inte varit så planerad in i minsta detalj utan att du gjort det som fallit dig in helt enkelt. Mer såna dagar bör vi alla ha då det är så stressat samhället vi lever i ändå. Viktigt att bara ta det lugnt och luta sig tillbaka emellanåt också. Skönt att du ska ut till landet imorgon då jag kan tänka mig att det måste vara som ett litet avbrott i vardagen. Önskar själv vi hade en stuga i vår familj vi kunnat åka till då det är så skönt med ett miljöombyte om det så bara är för några dagar :) Tusen kramar till dig <3

Svar: Precis, man får njuta av lite lugn och inte bli stressad utav det haha. Mm det är mysigt ibland, mina föräldrar är där ofta men jag har inte varit där på jättelänge så det ska bli kul :) massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela