blondehair.blogg.se

Kvällsinlägg igen..

Publicerad 2015-07-23 23:10:58 i Allmänt,

Godkväll!
Nu har jag precis lagt mig i sängen med fläkten på högsta hastighet. Älskar när det är svinkallt i rummet när man ska sova så att man verkligen kan krypa ner under täcket. Jag brukar alltid frysa jättemycket men på sommaren blir verkligen mitt rum (och hela övervåningen) en bastu. Förmiddagen spenderades i stallet med promenad och musiklyssning med min lilla ponny. Hela eftermiddagen och kvällen jobbade jag. Åt kvällsmat direkt efter och spelade lite maxi yatzy (vilket jag vann) haha. Imorgon jobbar jag bara kvällspass, 18-22 hemifrån. Har kvällspass hela helgen också (samt morgonpass 9-12) vilket gör att jag inte kan göra någonting på kvällarna denna helgen, men men. Cash is king. 
Idag har varit en sån där medeldag, mått ganska så bra (dessutom skippat att väga flera saker) men inga varken jätteroliga eller tråkiga händelser. En riktig vardag med andra ord.
Därför har jag inget roligare att berätta så jag återkommer helt enkelt imorgon!

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2015-07-23 23:30:45

Alltid mysigt med promenader med sin bästa vän!

Sv; Tack så jätte mycket! :D

Svar: Verkligen 😃
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela