blondehair.blogg.se

Jobbat klart och mattips

Publicerad 2015-07-18 14:39:28 i Allmänt, Mat/Recept,

Hejsan!
Hoppas ni har haft en trevlig star på lördagen. Min har hittills bara bestått av jobb och är nu färdig jobbad för dagen. Men det var kul och flöt på bra så ska verkligen inte klaga. Om en liten stund ska jag och mamma åka till stallet. Mina föräldrar kom hem från landet för en liten stund sedan så nu är vi fullt hus igen. Ikväll ska jag sedan hem till Linda. Eller hennes brors lägenhet snarare haha, hon passar den så vi ska hänga där och umgås vilket ska bli mysigt. Funderar på om kameran ska få hänga med till stallet men jag har ingen som helst aning om vad vi ska hitta på idag. Min gnagande ångest tycker det är dags för dressyr då jag inte ridit det på flera dagar och jag får sånt dåligt samvete. Men å andra sidan tycker både jag och ponnyn mest om att busa i skogen och med tanke på att vi varken har någon träning eller tävling planerad kan vi ju lika bra göra det. 
Tänkte passa på att visa er en middag  jag åt härom dagen. Lax med finnchrisp (aldrig testat dem innan) med massa grönsaker, kvarg och såklart kokosmjölk som dryck. Det var väldigt gott iallafall så det rekommenderar jag.
 
För mycket morötter för att det skule bli symmetriskt haha ;)

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-19 10:21:57

Det låter som du hade en supermysig lördag på alla sätt och vis vilket glädjer mig! Själv så satt jag i en bil hela dagen så har äntligen kommit hem nu vilket känns skönt. Det som är mer jobbigt däremot är min förbaskade tå som fortfarande krånglar. Så himla frustrerande att jag blir tokig! Vill bara att den ska bli bra någon gång så jag kan återgå till min rutiner... Men jag får ge det tid och hoppas på det bästa! Hoppas du mår bra idag och har en fin söndag framför dig kära du! Och din mat såg verkligen riktigt mumsig ut! Lax är ju såå gott :D

Tusen kramar till dig <3

Svar: Mm den var rätt mysig! Så segt med din tå tycker så synd om dig. Visst är lax gott 😋 massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela