blondehair.blogg.se

Jobbat färdigt för idag

Publicerad 2015-07-16 22:08:09 i Allmänt,

Godkväll!
Jag har precis stämplat ut mig från första passet efter semestern. Det flöt på bra och alla kunder var glada och nöjda vilket gjorde att passet var riktigt nice. Ett tag var jag dock riktigt trött (kände mig typ sjuk) men nu är det lite bättre. Jag har tagit lite bilder som kommer att komma upp imorgon (ska fixa det nu) och sedan måste jag gå på toa och äta kvällsmat. 
Idag gick ett stort köp igenom som kommer leda till en stor förändring (excited!!). Jag hade en väldigt mysig stund i stallet, och Nobless var riktigt duktig när jag löstränade henne lite, dessutom tycker jag det är så skönt att vara igång att jobba igen efter 2,5 vecka ledig. Älskar att veta att man får en go lönecheck den 25e. Så dagen har överlag varit bra.
 
Nu blir det kvällsmat och någon smink youtubefilm haha. Youtube är det bästa,
Vi hörs imorgon igen!

 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-07-17 10:23:36

Vad jobbar du med?
Kram

Svar: Jag jobbar på ett lotteri! När jag jobbar hemifrån är jag chattvärd på vårt online bingo och svarar på frågor och håller tävlingar vid sidan av spelen och är jag på kontoret svarar jag i telefon och på mail på kundcenter :) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela