blondehair.blogg.se

Jobb, ridning och restaurang

Publicerad 2015-07-19 21:43:56 i Allmänt,

Jobb, ridning och restaurang, som rubriken lyder kan man beskriva min dag. Jag jobbade först i 6h och sedan åkte jag direkt till stallet. Mamma var snäll och följde med och medan jag red dressyr i paddocken och galopperade på travbanan fixade hon allt. Nobless var relativt fin, har ju inte ridit dressyr i paddocken på hela veckan och inser att jag har så höga krav på mig när jag rider på banan så att jag känner mig så dålig.. därför är det skönare att rida ut, då går hon oftast mycket bättre och sedan älskar vi båda känslan när jag släpper henne på dom fantastiska galoppvägarna. Men stundtals idag var hon riktigt fin, då var traven (och även den förvända galoppen superfin). Vår tävlingskarriär är ju trots allt över så vi kan ju egentligen bara njuta av livet.
Efter stallet och att vi hade fixat oss åkte hela familjen ut och åt på restaurang. Så himla mysigt, mer om det kommer imorgon. Jag är ledig nu i tre dagar nu sedan är det 10 utav 11 dagar som består av jobb. Men jag klagar inte. Början av veckan kommer bestå av stall, vänner, restaruangbesök och sjukhusbesök. Det blir nog bra. Nu ska jag snart äta kvällsmat och spela yatzy.
Vi hörs imorgon!
 
 
Detaljer från gårdagens myskväll med bästis <3
// Byxor - Samsoe // Tröja - Hunkydory // Väska - Marc Jacobs // Skor - Toms //

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-07-20 08:34:39

Så så så fin! Din stil är 👌🏻

Svar: Hihi, tack 😍
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela