blondehair.blogg.se

Jobb och nätshopping

Publicerad 2015-07-27 15:13:52 i Allmänt,

Hejsan!
Just nu sitter jag och jobbar, nätshoppar och ser på top model, det är multitasking på hög nivå. Dagen började tidigt i stallet, fixade allt och sedan red jag ut en liten sväng. Vi tog mest det lugnt och jag måste inse att min ponny allt är värd lugna dagar/vilodagar ibland. Dessutom måste ju vi båda gå upp i vikt och det är vila bra för. Efter det åkte jag en sväng till stan, skulle nämligen lämna en blus jag sålt. Jag älskar att förhandla och tjäna pengar haha, det har jag alltid gjort och ser jag en möjlighet att göra business är jag aldrig sen med att haka på. Det är nog en av de största anledningarna att jag alltid velat driva eget. För jag vill kunna kämpa och få lön för mödan. Därför tyckte jag det exemeplvis var svinkul att sälja jultidningar osv. när jag var liten, för ju mer man jobbade desto mer pengar fick man. Hann även gå in en snabbis i Sephora som äntligen har öppnat i Göteborg. Dom hade de vanliga märkena som NK och Åhlens har som YSL, Dior, Bare Minerals osv. men även Too Faced (som har en ögonbrynspalett jag letat efter) och andra amerikanska märken vilket är bra. Alltid roligt med bredare utbud. Jag har precis beställt lite smink (denna veckan väntar jag på 3 paket, spännande) och ska snart äta lite keso med frön och bär medan jag jobbar. Jobbar 14-17 samt 18-22 idag (och imorgon) så hela kvällen kommer bestå av jobb. Men jobbar på chatten så det är lugnt atm iallafall vilket är skönt.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela