blondehair.blogg.se

Hotell 11

Publicerad 2015-07-13 09:10:00 i Allmänt, Outfits,

Igår var vi åt och middag på hotell 11 nere i Eriksberg. Jättemysigt tyckte jag och bra service. Jag åt en ceasarsallad utan ost och dressing (har aldrig någonsin ätit ost så det är inget ätstört och en klassisk ceasardressing innehåller oftast ost den också). Vi hade en trevlig kväll, här kommer några bilder;











// Trenchcoat - Gant // Blus - Filippa K // Kjol - Object // Väska - Marc Jacobs // Ballerina - Vagabond //

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-13 12:38:07

Åh gud vad gott det ser ut! Älskar att gå ut och äta då det är en sån frihet och mysighetskänsla på något vis! Var dock ett tag sedan jag gjorde det nu så ska minsann utmana mig med så småningom och gå emot ana riktigt ordentligt! Själv så älskar jag både ost och dressing så det rekommenderar jag till min sallad när jag äter det hihi! Hoppas du mår toppen idag och har en fin måndag! Kramar i massor <3 <3

Svar: Mm, så gott och mysigt :) haha, ost kommer jag aldrig någonsin äta, men gillar dressing utan ost haha. Ska på spa nu o sedan ut och äta igen så min dag är bra, hoppas din måndag är fin :) massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela