blondehair.blogg.se

Hej från Köpenhamn

Publicerad 2015-07-03 20:39:15 i Allmänt, Köpenhamn 2015,

Hej!
Nu sitter jag på hotellrummet och har ätit första delen av dagens kvällsmat. Vi ska nämligen strax gå ut och äta middag så det blir en sen middag och därför tyckte mamma jag skulle äta en del nu innan (naturell soya yoghurt och melon). Idag stannade vi först vid Turning Torso (Malmö) och åt lunch innan vi åkte över till Köpenhamn. Väl här har vi bara gått upp till Ströget (Illum) och A&F. Köpte mig endel smink från Marc Jacobs och även lite från Bare Minerals, kul! Vill tillbaka upp dit imon och prova/köpa en kjol från Tiger of Sweden o brorsan ville även prova ytterliggare en skjorta. Dessutom ska vi till Tivoli bland annat.
Nu ska jag börja göra mig iordning innan middagen. Här kommer bilder från dagens stopp i Malmö innan vi åkte bron över!













 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-04 00:26:32

Fina bilder :)
Mysigt att gå ut och äta :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-07-04 00:26:48

Fina bilder :)
Mysigt att gå ut och äta :)

Svar: Tack så mycket :) Ja det är så mysigt :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela