blondehair.blogg.se

Gårdagens mellis

Publicerad 2015-07-09 14:58:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Igår gjorde jag en smoothie till mellis som jag toppade med lite müsli. Mixade endast yoghurten och hallon, superenkelt. Det var första gången jag testade denna yoghurt (utmaning!) men smakmässigt blev det jättegott. Dock har jag lite svårt för smoothies och "lösare" mat men den var iallafall riktigt god vilket underlättade det hela extremt mycket. Så gillar ni smoothies borde ni testa denna kombinationen! 

 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-10 14:23:59

Åh gud vad mumsigt det ser ut! Känner mig verkligen sugen att testa på denna smoothie då jag är en riktig smoothieälskare hihi! Så gott! Dock har jag aldrig testat den yoghurten innan jag heller så det kommer bli en utmaning för mig med! En utmaning jag ska ta mig an helt klart! :) Hoppas du mår bra idag vännen och har en fin fredag framför dig! Tusen kramar <3

Svar: Då tycker jag verkligen att du ska testa den yoghurten, du kommer att klara det galant :) massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela