blondehair.blogg.se

Framtidssked

Publicerad 2015-07-17 14:37:00 i Allmänt, Ätstörning,

För några månader sedan hade Kelloggs en kampanj att om man samlade tre produkter från dom kunde man få en sked med valfritt tryck. Eftersom jag vid den tiden åt mycket cornflakes till min kvarg som mellanmål köpte vi ju ändå paketen så registrerade en sked med texten "Framtiden". Igår kom den och jag tycker att den var rätt fin. Eller motiverande iallafall, när maten är jobbig är det lättare att fortsätta äta om jag hittar en motivationskälla/motverkande tankar. Den kommer nog göra lite nytta haha.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-17 22:27:28

Men gud vilken rolig idé! Hade ingen aning om att man kunde få designa sin egna sked på det viset! Och vad roligt att kunna ha denna som en måltavla och motivation då allt känns lite extra jobbigt precis som du säger. Att den kan ge en styrka och kraft att våga tro och hoppas på att det blir bättre! :) Tusen kramar till dig <3

Svar: Ja, visst är det kul :) allt som ger lite motivation och styrka är bra tycker jag! Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela