blondehair.blogg.se

Filippa K

Publicerad 2015-07-24 13:58:35 i Allmänt, Mode,

Filippa K har med tiden kommit och blivit mitt absoluta favoritmärke. Deras kläder är stilfulla och tidlösa. Relativt enkla plagg med oftast raka skärningar, utan krummelurer och med god kvalité. Jag älskar kläder som är enkla men ändå så snygga och som man både kan klä upp och klä ner. Jag är ju en riktig kjol och klänningstjej, har både klänningar och kjol från märket men det jag gillar allra mest är Filippa Ks blusar. Så himla snygga och jag kombinerar dom oftast med en kjol. Med tanke på att det är basfärger kan man göra kombinationerna och outfitsen oändliga vilket jag älskar då det känns som man får en ännu större garderob då. Jag köper främst mina kläder från märket inne på NK, men de finns bland annat även på Åhléns och MQ. Samt givetvis även på olika internetsidor och deras egen hemsida. Så vill ni ha snygga och stilrena kläder i godkvalité tycker jag definitvt ni ska satsa på kläder från Filippa K, jag har förtillfället (som alltid) flera plagg därifrån som väntar på att få flytta in i min walk in closet. Nedan ser ni några outfits med kläder från Filippa K.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela