blondehair.blogg.se

Falsterbo veckan

Publicerad 2015-07-08 13:30:18 i Allmänt, Hästar,

Om man är något sånär hästintresserad har man koll på att Falsterbo veckan är igång förfullt. Jag brukar åka ner sista helgen och se på derbyt och de större klasserna. Förra året missade jag det dock då jag var i USA och iår ser det faktiskt ut som jag skippar det också. Hade lite planer att dra ner spontant någon dag i veckan, men enda dagen utan några större planer är fredagen men då måste jag fixa stallet på förmiddagen och sedan lämna morfars bil till dom (har ju deras bil, min bror har mammas och mina föräldrar pappas) så det sket sig. Dessutom så är det ju inte toppväder direkt. När det är sol är Falsterbo magiskt, när det inte är det så sitter man på läktaren och hackar tänder haha. Dock åkte två i stallet ner imorse och då min Facebook består av 90% hästmänniskor kan man inte undgå att bli uppdaterad och lite sugen.
 








Bilder jag tog i Falsterbo 2014.

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-07-08 20:12:48

---SV Malin: Absolut det ska jag göra. Men det kommer ta ett tag innan jag kan göra en recension eftersom det tar absolut minst 21 dagar för att få en uppfattning hur en ny hudvårdsprodukt fungerar, efter 2 månader brukar vara bäst! Då vet man ordenligt :) Kram!

Svar: Ja, precis det tar ju ett tag när man testar hud och hårprodukter men det låter bra att du ska utvärdera de sen :) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela