blondehair.blogg.se

Dagens 3+

Publicerad 2015-07-06 22:10:12 i Allmänt, Dagens 3 +,

* Lunchade med Linn, Torun och Adrian. Så himla mysigt och vi åt dessutom sushi, mums. Det var längesen vi träffades alla (tyvärr kunde inte Erik idag dock) men i gymnasiet och året efter umgicks vi alla mycket men sen har vi alla befunnit oss på olika orter det senaste året. 
 
* Jag nätshoppade en väldigt efterlängtad sminkprodukt, wiie. Dessutom så beställde jag ett klädesplagg när jag var i Kph så inväntar förtillfället 2 paket.
 
* Idag har jag utmanat mitt monster mycket. Känt mig väldigt mätt men kunnat trycka bort tankarna och ätit enligt plan ändå. Mina två största motiveringar för tillfället är helt klart min makeupartist utbildning i höst samt att kunna åka ner till min bror i LA igen direkt när utbildningen är klar. Att jag ska vara i skick för det och inte inlagd!
 
 
Ha en fin kväll och glöm inte bort att imorgon är en ny dag med möjligheten att komma att steg närmare sina mål!

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-07-06 23:52:51

Lycka till i tävlingen och tack för ditt bidrag, kram!

Svar: Tack så mycket, håller verkligen tummarna :) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela