blondehair.blogg.se

Dagens 3+

Publicerad 2015-07-30 21:43:22 i Allmänt, Dagens 3 +,

* Idag var vågen några hg upp. Det var faktiskt på precis det hektot jag ville att det skulle vara, och som min behandlare hoppats att vågen skulle stått på för redan några veckor sedan. Så vi båda var nöjda för det var en uppgång jag kan acceptera, som var överkomlig. 
 
* Nobless hostade knappt något idag, vilket var skönt. Hon har ju varken varit snorig eller febrig så jag har bara promenerat henne i några dagar för att ta det lugnt. Det har tydligen gjort nytta och imorgon tänkte jag rida henne lite lätt i skogen. 
 
* Jag hämtade ut ett paket idag (har ju visat endel) och dessutom fått brev om att ett till paket är redo att hämtas. Alltid roligt med lite nya saker.
 
Imorgon är det redan fredag, jag har en rolig morgondag och helg planerad, och givetvis jobb också (som är rätt kul det med faktiskt). Men mer om det imorgon och i helgen, med massor med färska bilder. Nu när jag jobbat hemifrån och varit i stallet själv på dagtid har det inte blivit jättemycket bilder, men från och med imorgon/helgen blir det ändring på det. Nu ska jag äta kvällsmat, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-07-31 09:18:29

Du är helt fantastisk, du vet det va?! Heja, heja ♥

Svar: Åh, tusen tack ❤️❤️
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela