blondehair.blogg.se

Dagens 3 +

Publicerad 2015-07-17 22:29:51 i Allmänt, Dagens 3 +,

* Jag hade en jättemysig förmiddag i stallet, ponnyn och jag var ute och busade i skogen bland annat. Så kul!
 
* Jobbet flöt på bra, inga konstigheter och en go stämmning. Då är det lätt att jobba.
 
* Min motivation är på topp. Det tog verkligen hårt på mig på läkarsamtalet i onsdags när jag kämat men vågen ändå var minus.. Så äter verkligen som jag ska, fuskar ingeting. Idag vägde jag dessutom inte mina ägg till min omelett haha, det låter helt absurt men anorexin fick sig en smäll. När jag är hemma kontrollerar jag ju annars min mat maniskt, därför är det br aför mig att släppa vågen ibland / äta ute. Ett steg närmare frihet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela