blondehair.blogg.se

Chanel nagellack

Publicerad 2015-07-18 09:42:00 i Allmänt, Smink,

Min plan var ju att nu börja gå och göra regelbundna Shellack på klinik om dom höll bra vill säga. Några naglar är fortfarande fina men jag fick ett par sprickor redan efter någon vecka. Det känns därför lite onödigt att behöva gå och göra om dom minst två gånger i månaden (trots att jag gärna skulle vilja). Men mina naglar måste ju vara fina och tänkte därför göra så att jag varje månad unnar mig ett Chanel nagellack, alltså månadens lack typ. Jag älskar ju ljusa färger i rosaskalor (mina fingra är extremt korta/knubbiga så vill inte ha mörka naglar) och tycker därför Chanels lack är väldigt fina då det finns massor med naturella färger. Dags att börja samla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela