blondehair.blogg.se

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2015-07-05 21:21:15 i Allmänt,

Nu har vi varit hemma i några timmar. Jag har packat upp, redigerat lite bilder, ätit middag och spelat yatzy. Jag tycker att vi hade en jättemysig weekend i det stora hela och är nöjd. Vi fick gjort det vi alla ville. Dessutom har vädret varit så galet bra (nästan för bra). Det har ju varit exotisk värme så det har inte känts som man bara varit i grannlandet utan betydligt längre bort. Det var första gången jag besökte Köpenhamn i "vuxen ålder". Jag tyckte det var mysigt uppe i Nyhamn och det var mest vid Nyhamn, Ströget och Tivoli vi hängde. Ströget var bra, i början var det ju skit butiker men ju högre upp man kom var det finare, roligare och mer exklusiva butiker. Vi kan iallafall konstatera att danska är sjut svårt att förstå, och att det danskar gör är röker, dricker öl och cyklar haha. Stereotyper som stämmer till punkt och pricka enligt vår uppfattning hehe.
Jag har fixat lite fler tidsinställda inlägg med mer bilder från helgen. Kommande vecka är jag ledig och den kommer bestå av stall, kompishäng, shopping, vägning, husvisning och landet. Ser fram emot veckan och kommer givetvis hålla bloggen uppdaterad.
Nu tänkte jag ta och sminka av mig, ta ur linserna och om en stund äta kvällsmat. Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-06 14:30:48

Åh så fin du är vännen! Och vad glad jag blir att läsa att du haft en bra weekend tillsammans med din familj i vårt vackra grannland Danmark! Älskar det landet av någon anledning då jag tycker människorna där är så tillmötesgående och trevliga hihi! Sedan alla deras attraktioner och sevärdheter går ju inte av för hackor så att säga! :D <3

Håller med dig om att den allra bästa platsen på jorden ändå är hemma! Borta bra men hemma bäst är verkligen ett sant uttryck! Tusen kramar till dig <3

Svar: Ja, det var så mysigt och trots att anorexin är stark kunde vi ha en bra weekend. Blev dessutom så himla motiverad att bli frisk så det är skönt! Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela