blondehair.blogg.se

Börjar jag bli sjuk?

Publicerad 2015-07-28 23:01:20 i Allmänt,

Godkväll!
Jag har precis krupit ner under täcket nu vilket är så skönt. Jag har i några dagar haft mycket huvudvärk och känt mig allmänt matt, vilket även typ hela familjen gjort. Så det är väl någon förkylning som rör sig, hoppas den inte bryter ut. Påtala om förkylning, även ponnyn är förkyld. Hon har börjat hosta ganska mycket i skritt/hage/box så jag o mamma bestämde att jag bara ska promenera henne några dagar så hon får ta det lite lugnt. Men hon är varken snorig eller febrig och ingen annan hostar så det är inget jag är orolig för. Hon har ju ätit ett mycket torrare hö nu i juli så något kanske beror på det. Hennes mage har däremot blivit makalöst bra efter höbytet, fantastiskt! Imorgon blir en lugn dag vilket är skönt, jobbar bara kvällspasset (18-22). N kommer också hit och jag ska göra en riktig utmaning och så ska stallet fixas såklart. Men mer om allt imorgon, efter 7h jobb med mosig hjärna och ett kvällsmål som gav mig matkoma delux går nu ögonen i kors. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela