blondehair.blogg.se

Blomsterkort på posten

Publicerad 2015-07-07 22:01:00 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll!
Spenderade min eftermiddag i stallet enligt plan vilket var mysigt. Red ett dressyrpass i manegen. Jag har nästan alltid ingen energi när jag väl sätter mig i sadeln och börjar jogga fram. Jag blir liksom yr och matt. Men sedan kommer jag igång och vill ha henne perfekt. Då får jag energi att trimma tills jag får känslan som jag söker efter. Så var fallet även idag, och det är så mysigt att bara hänga i stallet. Att man kan älska ett djur så himla mycket, låter som värsta 12-åriga hästnörden haha men hon är så go min prinsessa.
 
Dagen har varit bra tycker jag, nu ska jag fixa kvällsmat och se ett avsnitt av revenge innan sängen kallar.
Här kommer ågra av dagens höjdpunkter iallafall:
* Att vågen var lite upp idag, det gav mig energi. Jag ska fixa min utbildning i höst, kunna rida, jobba, festa och resa! 
* När jag kom hem låg det massor med presentkort på blommor från jobbet som ett "tack för engagemanget" / "sommargåva"? Riktigt oväntat men positivt såklart.
* Blev så himla nöjd med mina nya detaljer på mitt sminkbord.
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-07 22:27:13

Åh vad mysigt att spendera eftermiddagen i stallet som du tycker så mycket om! Man ska göra det som man mår bra av helt klart och jag förstår att du riktigt kan njuta då du är i stallet då det är en så harmonisk atmosfär och plats liksom! Skönt att du fick till ett bra ridpass också och att energin kom till dig under passets gång! :)

Älskar dina tre positiva punkter du infört här på bloggen då det ger motivation och pepp till oss alla andra här ute också som kämpar med att belysa det som vi är nöjda över i vardagen. Förstår att alla dessa tre punkterna gör dig stolt och lycklig då allt var jättefint och saker du är värd! Massor med kramar <3

Svar: Mm, så harmoniskt :)
Du är så underbar, tusen kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela