blondehair.blogg.se

Bloggning från sängen

Publicerad 2015-07-12 23:31:33 i Allmänt,

Godkväll!
Nu har jag precis lagt mig i sängen o ska sova. När vi kom hem från landet åkte jag o mamma ut till stallet en stund. Sedan åkte hela familjen ner till vattnet och åt en senare middag. Så himla mysigt. Vi sa att vi ska försöka äta ute nu en gång i veckan iallafall till min bror åker om dryga månaden. Restaurang är så mysigt, och utmanande! Bilder från kvällen kommer imorgon. På tala om imorgon, mamma o pappa åker ju upp till landet igen då dom har semester och ska spendera veckan där. Jag har dock inga planer imorgon alls förutom hästen så unnar mig en sovmorgon och efter lunch åker jag till stallet och sen landet. Jag åker dock hem på tisdag igen för att resterande dagar har jag grejer planerade samt Nobless såklart.
Maten har verkligen varit jobbig det sista men tror det är för jag har ökat intaget endel. Anorexi blir man inte av med i ett kick tyvärr. Ångest upp till molnen men fokuserar på det som motiverar mig. Nu börjar mitt lilla vita John Blund piller verka märker jag (illa men dock behövligt tyvärr..) så vi hörs helt enkelt imorgon.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela