blondehair.blogg.se

Biljard och sushi

Publicerad 2015-07-09 20:57:27 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hejsan!
Nu har jag precis sminkat av mig och krypit upp i soffan med myskläder, så himla härligt. Min eftermiddag/kväll spenderades med Nathalie. Vi var först på Biljardpalatset och spelade biljard och därefter gick vi och åt japanskmat, jag åt sushi. Vi hade några riktigt mysiga timmar och jag är så glad att jag har Nathalie, sån himla fin vän. Innan jag träffade henne var jag och köpte lite hästfoder och hämtade ut ett paket. Min förmiddag spenderades i stallet och jag hade en himla härlig uteritt. Nobless var precis så som jag vill ha henne, riktigt pigg och glad men samtidigt så himla mjuk och fin. 
Dagen började rätt kasst med ett tjaffs men det rädde ut sig och har varit bra sen dess. Om någon timma ska jag äta kvällis och se på ett avsnitt av Revenge men innan det ska jag förbereda lite blogginlägg och läsa bloggar.
Här kommer dagens 3+
* Biljard och sushi med Nathalie, jättemysigt verkligen.
* Hämtade ut ett paket på posten som jag är jättenöjd med, vad de innehöll visar jag imorgon.
* Jag behövde inte ta insläppet och kvällsfodringen ikväll som planerat. B gjorde det idag då jag fixade det igår.

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-09 22:32:30

Åh vad mysigt att du haft en kväll med din kompis och att ni spelade biljard tillsammans och även åt sushi! Är själv ingen höjdare på biljard då jag inte kan hålla den där pinnen rätt haha men att försöka är ju iallafall huvudsaken och att delta och göra sitt bästa! Sushi var det ett tag sedan jag åt tyvärr (ungefär ett år sedan närmare bestämt så det är verkligen på tiden att äta igen) Låter som du haft en supermysig dag och det glädjer mig verkligen supermycket! Hoppas din kväll blir fortsatt lika fin och att din morgondag blir toppen! :) Massor med kramar <3

Svar: Mm, så himla mysigt! Haha det viktigaste är att man försöker och släpper prestationsångesten :) du måste verkligen äta sushi snart tycker jag, det är så himla gott, har redan ätit det 2 gånger denna veckan haha.
Hoppas din dag varit bra och att din morgondag blir det också :) tusen kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela