blondehair.blogg.se

Årets varmaste dag

Publicerad 2015-07-02 17:35:05 i Allmänt, Outfits, Ätstörning,

Hej!
Sverige har överträffat sig själv. 28-29 grader idag och jag går barbent och är supervarm. Det händer inte var dag kan jag lova. Jag har precis ätit ett sent mellis ute och nu sitter jag i en av våra loungemöbler under markisen och bloggar. Inte helt fel det ni. Jag var ju som sagt på Östra idag igen. Vågen var 2hg neråt tyvärr. Egentligen är det ingenting men då vågen tenderar att gå ner såpass varje vecka blir det tillslut inte bra. Fel håll helt enkelt. Men vi komepnserar det genom att öka kalorimängden rejält denna veckan. Utmaning utan dess like men jag ska fixa det. Jag hade iallafall ett vra samtal med S så det var väldigt givande. Efter det åkte jag och fixade mina naglar.
 
Såhär är dagens outfit;
 
 
 
 


// Klänning - Suzanne Nilsson // Sjal - Tommy Hilfiger // Skärp - Ralph Lauren // Väska - Marc Jacobs // Rayban /

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-02 18:29:13

Så fin du är vännen min! Ser riktigt somrigt och luftigt ut! Själv så hade jag kjol idag (första gången i år woho) Och bilder kommer komma upp med outfits då det var uppskattat hihi vilket alltid är roligt! :)

Jobbigt dock att vikten inte var så bra idag och att det varit så en längre tid så det varit en nedåtgående trend en längre tid liksom. Bra att ni tagit beslut om att utöka ditt kaloriintag så ni kan stoppa det i tid iallafall! Du är stark ska du veta! Stor kram <3

Svar: Härligt att få sin din outfit, ser fram emot det :D Du är stark du också ska du veta! Tusen kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: MALIN

Publicerad 2015-07-02 18:39:51

Det har varit en riktigt härlig dag idag! Jag har legat på stranden och lapat lite sol :)

Svar: Åh, gud vad härligt :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela